sobota 4. srpna 2012

Co mám ráda? zněla otázka strejdy Vlada..

Mám ráda

Mám ráda, když Fífa říká lastura a to, když je tuhá glazura
Mám ráda Slepého osla a to, jak hraje si na posla
Mám ráda, když se Petr zuje a to, jak vyzařuje
Mám ráda pohyblivé smajlíky a čerstvé rohlíky
Mám ráda, jak zpívá Tomáš Klus, má u mě bezvýznamné plus
Mám ráda Partičku a svoji babičku a od sirek krabičku
Mám ráda vlaštovky a levný pohovky
Mám ráda to, když Dano nechá hádat Geňu a pěnu
a pěnu ...

Mám ráda, když je Petr v pelechu, protože nedělá neplechu
Mám ráda skořici a když Ondra neví, co říci
Mám ráda pocit při jídle a u stodoly vidle
Mám ráda hodně guláše a citáty od Lukáše
Mám ráda naši krávu a býka, a krávo, když mi Kača říká
Mám ráda články od Janka a když Honza skáče jako laňka
Mám ráda halušky a ořezané tužky a malé nůžky
Mám ráda sýr nivu a dědu po pivu
a dědu po pivu...

Mám ráda, když jsem doma sama.. a Evu a Adama
Mám ráda Damonovo kousnutí a Husovo hnutí
Mám ráda malého srdce a kosu patřící smrtce
Mám ráda solnou svíčku a flek na tričku
Mám ráda vtipy mýho taťky a ostatky
Mám ráda květiny a staré hodiny
Mám ráda, když je noc dlouhá a Boha
Mám ráda Kikinu a umývat si pipinu xD
a umývat si pipinu...

Nemám ráda

Nemám ráda gumu bez rohů a padající dělohu
Nemám ráda obřízku a pysky od písku.
Nemám ráda ego a rozbitý lego
Nemám ráda ožralé týpky a osýpky..
Nemám ráda urážky a koňské porážky... a pet flašky
Nemám ráda reklamy a kecy od mamy
Nemám ráda píče a ztracené klíče
Nemám ráda bany a žluté vany a politické strany
a politické strany...

Nemám ráda Kačiny odchody a výmluvný důvody
Nemám ráda nadržence a když nic nemám v pěněžence
Nemám ráda Lucifera a když se rozpíjí plnící pera
Nemám ráda zabíjení Klause a nižší gauč u Jana Krause
Nemám ráda, když jdu rovno a šlápnu na hovno
a šlápnu na hovno...

Co má Kača ráda?

Mám ráda Upíří deníky a taky rákosníky
Mám ráda kiwiho a svého bližního ..a taky třídního
Mám ráda zemáky a z konzervy tuňáky
Mám ráda Ondru Sokola a když je vychlazená kofola
Mám ráda Rudyho vtípky a do prdele čípky
Mám ráda nový pokroky a mužský rozkroky a říční mloky
Mám ráda Joshe a teplý langoše
a teplý langoše...

Kača nemá ráda

Nemám ráda, když mě bolej záda a když smrdí marmeláda
Nemám ráda čekání a když mě někdo prozvání
Nemám ráda pepsi colu a když někdo mlaská u stolu
Nemám ráda ponožky zateplený a brýle zamlžený
Nemám ráda nádraží a smrad v podpaží
Nemám ráda když andy odchází a když sou lidi nazí
Nemám ráda loučení a pálivý koření
Nemám ráda, když se mi vybije noťas a když chrčí rozhlas
Nemám ráda webky a ranní depky ..ale mám ráda vůni řepky
Nemám ráda výpady a suchý rolády
Nemám ráda nudu a pivo v sudu
a pivo v sudu...

9 komentářů:

  1. Mám rád pít čaj zelenej a to, když je Tomáš zhulenej
    Mám rád Khiry články a v knize nepopsaný stránky
    Mám rád mamky šťastnej zpěv a v kůlně naši haldu dřev
    Mám rád pocit po vysrání a Eleny zmrtvýchvstání
    Mám rád upřímnej smích Suchoše a házení odpadků do koše
    Mám rád tykání si s nemocí a když letí orli divocí
    Mám rád objetí se stromy a blesky a po nich hromy
    Mám rád když na struny se brnká a taky když kvete trnka
    Mám rád když táta opile se směje a když oheň v kamnech hřeje
    Mám rád pivo na stole a teplo tam dole
    Mám rád chození naboso a tebe, Enter kláveso
    Mám rád hluboký filmy a vysoký jilmy
    Mám rád hudbu pomalou a nebe nad hlavou
    a nebe nad hlavou ...Mám rád hrábě na seně a když Damon dává pusu Eleně
    Mám rád plamen svíčky a od dveří klíčky
    Mám rád když voda teče a rytíře tasící meče
    Mám rád vůni města nad ránem a nápis před otevřeným krámem
    Mám rád dlouhé ležení a když prodám další hulení
    Mám rád při dešti duhu, to pak křičím juhů
    Mám rád fotky z mýho foťáku a stav kdy mám všechno na háku
    Mám rád čerstvý ovoce a tlachání do noce
    Mám rád osla kecy a tygry v kleci
    Mám rád vyplou telku a na květu bzučící včelku
    Mám rád slaný nálevy a citový výlevy
    Mám rád bramborovou kaši a Mourka, tu kočku naši
    Mám rád, když se Ondra směje a babička mrkev seje
    a babička mrkev seje ...A mám rád noční nebe, sebe a hlavně Tebe ....

    OdpovědětVymazat
  2. nazdar Hadra...opravdu užasná báseň ;)

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Tss jako a mě nepochválíš? ;D

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: aha promin já netušila, že stojíš o mou chválu :D

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Já stojim o každou chválu ;);D

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, moc nestíhám a málo navštěvuju, ale už jsem si naplácal levotočivě a tak jsem tu, i když to je asi jedno, však. Ale já jen, že už mi chyběl nějaký myšlenkový úlet a tady ho vždycky najdu. Ale to říkám jako kompliment. A jak to čtu, tak čtu, že máš ráda malého srdce?!? To jako mě? Ale to asi ne:-) A hned za tím je smrtka s kosou... Chi, tak dík teda:-))) Takže mě máš ráda jako smrtku s kosou:-))) Anebo to je úplně jiné srdce a ne to moje malé srdce:-))) Híííí, ale fakt mě to pobavilo, hihihi:-) No, já tě mám také rád človíčku, protože máš ráda slepého osla a čtyřrychlostního spiiiidyho, při jehož íčkách se teda napočítám. A co to ještě máš ráda? NIVU??? Wouu... miluji lidi, kteří milují Nivu... cmuk na entou. A co to nemáš ráda? Padající dělohu? To je jako co? Pod tím si nedokážu nic představit. Samozřejmě dělohu znám -  to je to místo, kde se klube děťátko, ale jak padající? O tom jsem nikdy neslyšel. No co už, nenarodil se každý jako Einstein:-)Miluju Kaču láskou člověčí.:-)))MILUJEME KAČU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-)

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: ty jsi tak roztomilej až to není možný :D:D:D

    OdpovědětVymazat
  8. to jsi vymyslela sama? :) je to dobre :D

    OdpovědětVymazat
  9. Spálily jste mi zrak těma komentářičkamá *_* :D
    [2]: díky díky moc si toho vážím :) stejně úžasné jsou tvé obrázky... ty naše umělkyně :)) :D takže je to fifty fifty :D[5]: Soběsuky, víska malá... ;-) xDD...[6]: Áhoj, malé srdíčko, ty, jenž(nebo jež? o_o) záříš jako sluníčko! :)):D
    Tobě musím napsat něco hodně dlouhého, prostě jo.
    Tak hele... podívej se... zkrátka.. ne, že by bylo moc rýmujících se slov na slovíčko srdce!! :D Takže nějakým způsobem se postavila mezi malé srdce kosa se smrtkou... teda ty jsi to ale šikovně rozvedl. Až vejrám .. ale s jistotou můžu říct, že to bylo tvoje malé srdce :))
    Jo, druhá věc... padající děloha, to jsem asi dost nešikovně sesmolila, ale.. to je prostě, jak jen to vysvětlit.
    Moje babička má nějak uvolněnou dělohu, nebo já nevím... ale vždycky se tak hezky vrtí a říká: (něco ve smyslu) "Blbá děloha, si ji musím popravit, víš." ... éhm no, ale snažila jsem se, fakt, abys to pochopil, protože cítím, že takovou věc je třeba vědět.. ;-D
    A jinak... plácej si jak chceš... třeba i severotočivě... ale já ti to nijak nezazlívám. Když napíšeš jednou za uherský rok, tím je mi aspoň tvůj komentář vzácnější...  Třeba taková Kača, kterážto teď napsala, tož to jsem v tisícerém a jednom nebi! :D No. Abych to neprotahovala.[8]: Čáu Morsy, teda ve skutečnosti to vymysleli ty holky v odkazech, je to vlastně jen ukradnutý nápad, ale i tak díííky žvýky :D... a devátý komentář >:D kurňa to roste

    OdpovědětVymazat

Nějaké trvání

Když tak to století čekala zjistila, že nemůže žít bez dechu *prudký dech* jenž se skládá a skládá, podobně jako střípky z rozbitého hrnku a...

Archiv blogu