pátek 12. února 2021

Vytvoření světa

hudba ♪

Přišel čas na to vytvářet si svůj prostor. Malovat si kolem sebe své další kroky, další pohyby. Bez žádného tlachání. Dávat přednost nekompromisně sobě a svým záležitostem. Tím se realita kolem zhmotňuje. Protože ty vaše záležitosti nejsou brány na lehkou váhu. Čím více si jich budeš vážit, tím více budou brány ostatními vážně. Je to jednoduché. Nemají na vybranou, pokud se tak rozhodneš. Za prvé protože nikdo nemá co kecat do toho, co děláš. Za druhé protože ty jim to ani nedovolíš. Poněvadž celý život se ti někdo něco snaží vnutit a něco ti dokola nedovoluje (předpokládám). Ale toho už bylo dost, ne?

Protože tohle je nyní ta nejcennější věc, co bys mohl dělat, nelze v tomhle dělat kompromisy. 
Je čas na hrdost. Na ostrou energii. Na skrytou jemnost pod ní. Uvědomění, co všechno si zasloužíš.

Člověk je tvořitel. Jeho kreativita je jeho druhé jméno a musí toho dnes využít. Musí na tom makat! 
Toho je tolik, co člověk dokáže, už teď, a to ani sama nevím, kam až může sám dojít. Věci, které jdou mimo mou vlastní představivost. 
Je tu jedna věc, kterou si člověk musí vzít k srdci, pokud se chce mít tak, jak chce. Je mi jedno, že je to těžké, zvládla jsem to já, tak to zvládne každý. Pokud se člověk soustředí na tu špínu, určitě nedojde daleko. To je nám jasné, že? Je třeba se odstřihnout od toho návalu veškerých sraček, na čem jede jen mysl, a je nutno se soustředit na tu lepší část.  Je nutno to udělat nuceně. Rozhodnout se pro sebe!
Ta lepší část zahrnuje sebelásku. Tím bych nejspíš začala. Protože sebevědomí je základem. Sebelásku nafouknout do nepředstavitelných rozměrů. Potom vše půjde postupně pomalinku líp a líp. A svět se začne více otevírat a rozjasňovat. Já fakt zdůrazňuju a žádám, abyste přestali sledovat všechny sračky a to se vším všudy. Je to potřeba. Nesledujte to. Nestojí to za to. Nestojí to za to a jediné co to dělá, je to, že to zabírá čas, který teď můžete věnovat k rozvíjení vašeho potenciálu. Ten už je nastartovaný a v plné ráži, jen čeká na signál. 

Já vlastně už žiji v tom světě, který jsem si vysnila. Jsem opravdu šťastná, jak jsem nikdy snad nebyla - můj sen zněl - dělat to, co mě baví a dělat to dlouhodobě a navždy. Navždy navždy. Jediné, s čím se mohu teď zaobírat, jsou ty menší detaily, které se potřebují ještě vybrousit. A vše ostatní, co mi brání, je špína. Je potřeba být rázný a špínu nazývat pravým jménem. Špííínou.
:D

Před pár měsíci jsme se bavili s někým na téma „Ať už by to bylo cokoliv, co bys dělala, kdybys mohla dělat co budeš chtít?“ (bez tohoto systému, bez potřeby chodit do práce, vydělávat dukáty blabla), tak jsem odpověděla, že bych chtěla rozvíjet šišinku mozkovou a mozek otevřít z těch 3% (nebo kolik to teď máme) na 1000%. A tím bych se postupně zabývala. 
Na tomhle jsem začala pracovat, jenže jsem zapomněla dodat spoustu těch vedlejších bezvadných aktivit k tomu. Jako je.... nadechnutí se čerstvého vzduchu. Protahování těla a ten pocit uvolnění. Poslouchaní ticha v tom klidu. Melodie z té fantastické hudby. Tanec při ní. Vymýšlení bláznivých příběhů. Soustředěnost na linky, které se kreslí jakoby nic. Chuť vody ochucenou himalájskou solí. Oživení všech smyslů, když jde cítit ten ledový vzduch a ledová voda. Smích a radost. Smích, radost, nadšení a uličnictví. 
Pocit mohutnosti po tréninku těla. Chuť žít. Hrdost. 

Hrdost na to, že to, jak žiju přispívá k tomu nejlepšímu dobru a kreslí lepší budoucnost. Stejně tak přítomnost. 

Takže žádné tlachání, a jdeme na věc! 

9 komentářů:

  1. "Přišel čas na to vytvářet si svůj prostor. Malovat si kolem sebe své další kroky, další pohyby. Bez žádného tlachání. Dávat přednost nekompromisně sobě a svým záležitostem."... já se pořád v něčem tlachám, takže díky za připomenutí. :D
    Ten první obrázek mi připomněl můj sen. Byl podobný tomu obrázku, a bylo mě tam strašně dobře. Pozorovala jsem tu krásu přírody z ptačího pohledu a byla jsem šťastná.
    Lepší část zahrnuje sebelásku.... je to dost těžký, ale kdo chce zvládne to.
    A co bych dělala, kdybych mohla dělat co já budu chtít bylo napřed pro mě nepředstavitelné. Ale když jsem se nad tou otázkou víc zamyslela, odpovědi jsem si našla hned. :-)
    Moc pěkná inspirace na tvoření svého prostoru. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě, být šťastná v téhle době je pro mnohé nejspíš absurdní. V dnešní době je potřeba být nasraný, řekla bych, ty hovna co na nás posílají, poslat jim všechno zpět. Ale bez toho morálního kompasu je ta nasranost na nic.
      Ale chtěla jsem to napsat z toho důvodu, abych ukázala, že si každý den vědomě vybírám tu radost před strachem. Protože nebýt k sobě pozorný a nezacházet se sebou jemně k hrozně škodí. Je to zbytečný.
      Chce to napřed nastřádat tu energii, společně s tím článkem „Nepolevíš“ - to je zas trochu jinší, je to úderná síla ten protipól, řekla bych „uvědomění si své moci“. Je to nádherná energie jako rozbouřená řeka. To mi připomnělo v Pánu prstenů když ta elfka na ty černé jezdce poslala řeku - ty koně :D
      Je to všechno mentální hra a v té mentální hře člověk jako jediný má největší moc, on jediný tu tvoří vše, co tu je. Je potřeba tu moc nastavit správným směrem.
      No nic sem se zas rozkecala a pro co :D:D

      Vymazat
  2. Co je to vlastně to tlachání??

    OdpovědětVymazat
  3. Pravda lidi toho dnes namluví :))

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý přístup! Snažím se taky, ale té špíny kolem je na můj vkus až příliš. Ale já s ní jednou stejně zatočím! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je jí hodně, potřebuje dostat už přes hubu, bude potřeba hodně utěrek :D

      Vymazat
  5. Napsala jsi to dokonale :) Jenom kdyby šel snadno udělat ten svět a udržet ho, který si vysním. Mám taky jeden, ale vždy aktuální dění mi všechno vymaže...
    Ty obrázky se pěkně hodí ke článku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to žádná sranda, snadné to není, protože jde o hodně. Každopádně si myslím, že je to mentální hra a jakmile se v ní trochu naučím chodit, a budu vytrvalá, tak jsem pánem svém světa. :D

      Vymazat

Nějaké trvání

Když tak to století čekala zjistila, že nemůže žít bez dechu *prudký dech* jenž se skládá a skládá, podobně jako střípky z rozbitého hrnku a...

Archiv blogu