pondělí 11. ledna 2021

Nepolevíš

Odteď za každou cenu, slib mi jedno. Slib mi, že už nepolevíš. Už nikdy nepolevíš, už se neotočíš zpět. Každý další krok je silnější a silnější. Kolikrát mě něco skolilo, kolikrát jsem se nimrala v tak zbytečných věcech. Ale už mě to unavuje. 
Vše, co mám, vše, co potřebuji vědět, jakmile spadnu držkou na zem je to, že se zvednu a budu o něco větší, má síla bude růst.
 Udělá mě to mocnější. Hbitější. Jako kdyby ve mně proudila krev bojovníka.
Nemůžu se nyní zastavit, dnes potřebuji tu sílu nejvíc. To proto ji nemůžu zklamat, a nemůžu se tomu vyhnout. Musím jít přímo do toho chaosu, přímo do středu dění a čelit tomu. 
Vždy dám přednost růstu, před krokem zpět. Protože to jsem vždy chtěla. Nechtěla jsem se nikdy zaseknout (jen pokud to nebylo potřeba). 
Trik je v tom, udělat ze slabiny poučení. Z poučení vzroste nový poznatek. Z nového poznatku vykvete pochopení a odpuštění. A z odpuštění příliv energie.
Je to tak. Prostě mě to žene napřed jako hurikán a nemíním se zastavit. Koluje to ve mně a roste to, rychlost je klíčová. Tak varuji každého, kdo mi chce zkřížit cestu, a zvu každého, kdo chce se mnou. Podmínkou je, že vede pouze po konstruktivní cestě. Není to nic pro ty, kteří se vyžívají v utrpení. 
Utrpení je velmi vážené v dnešní době, ale rozhodla jsem se už nebýt obětí, což znamená, že jsem za sebe převzala zodpovědnost. Jediné, co mě vede, je velká síla, která všechno zde drží pohromadě, plamínek uvnitř, který plápolá, a dva plamínky nade mnou. 
A proč? Protože to cítím, šimrá mě to po celém těle, mám radost, sotva na to pomyslím. V dnešní době je šance k prolomení té kletby, k vysvobození ducha, už jen při té představě mě to nutí jít ještě rychleji. Prostě už se nezastavím!
Tak s chutí do toho. 
(motivační článek, využijte jak chcete, u mě to funguje :D)

3 komentáře:

  1. "Tak varuji každého, kdo mi chce zkřížit cestu, a zvu každého, kdo chce se mnou. Podmínkou je, že vede pouze po konstruktivní cestě. Není to nic pro ty, které se vyžívají v utrpení." Jdu do toho :D ....... udělat ze slabiny poučení a vzít si z toho co nejvíc , aby se stal člověk silnějším... to mi připomíná jednu duši, která mě tímto motivuje :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem na té cestě a se mnou mohou jen ti co mi stačí …. už na nikoho nečekám ...

    OdpovědětVymazat

Nějaké trvání

Když tak to století čekala zjistila, že nemůže žít bez dechu *prudký dech* jenž se skládá a skládá, podobně jako střípky z rozbitého hrnku a...

Archiv blogu