pátek 20. února 2015

Jak se má Andránek

Andraška se má velmi výborně a je ve velmi výborném módě. Všechny její koníčky (DOSLOVA!!!!... AHHAHA) a zájmy se propojují do jednoho a v tom to vytváří velmi výbornou ... ám.. aatmosféru.
Andri žije, je zdráva a má se fakt výborně. Skoro celé dva týdny lenořila jen doma a... když přišla na praxi, nikdy ji nebylo líp, páč ačkoliv se v její sekci "zájmy" dějí neuvěřitelné věci, které jí nutí ležet na zemi uprostřed ulice udolaná štěstím a čekajíc na doktory, dokončí to právě až ty koníčci (dos- ...hgaoeahaemrhrrhe)
Všude je krásné výborné energie, lásky, vtipných vtipů, a zpětné lásky, nikdo už nebere notebóky, a všichni si jedou to svoje. Ovšem já výborně vybočuji z řad a letím si svoje. Hahaha... ha.

Nevím jak dál ocenit to, jak se můj život děje, ale bude to pokračovat ještě lépe. Příště, až se něco zase posele, jsem si jistá, že to opět bude něčí smrt, ale na to se lid připravuje celé věky.
Je tedy víc než stopro jasné, že věci ještě víc naberou ještě více supr atmosféry a na to se jen těším a nemůžu se dočkat a... a .... amorémia progresia.

*you're welcome*

Takže čusras nakrabdaz, musím spát. *bacha zase podprahovka*

8 komentářů:

  1. Zajímavý článek :)
    Moc nevím, o co tu GO, ale to nevadí :D
    (Nebo ano?)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak teď nevím, jestli to je myšleno ironicky z 0%, 50% nebo 99% :D Každopádně čte se to pěkně ^^

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: to pomalu na druhý den nevím ani já :D náh kidin. těma koníčkama jsem myslela to, že ráda chodím ke koním a v "zájmech" se mi jen plní sny. :D snad stačí a díky :)[2]: myslím to -12% ironicky :D díky :)

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Tak tím líp, to mám radost ^^

    OdpovědětVymazat
  5. pohližela sem na to stejně jako tady Honza :D jo a taky mám radost -_- :D Andreaku <3

    OdpovědětVymazat
  6. mimochodem, pročs smazalas ten článek o šatách?! měli sme k tomu s kájou co říct :D:( i když asi vim proč, ale jenom abych si to ověřila višjak :D ^^"

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Jo bylo to kvůli manštrýmu :D

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Jo tak to sem si myslela no :D ty kundo jedna :D -_-

    OdpovědětVymazat

Nějaké trvání

Když tak to století čekala zjistila, že nemůže žít bez dechu *prudký dech* jenž se skládá a skládá, podobně jako střípky z rozbitého hrnku a...

Archiv blogu