sobota 4. července 2015

What Am I doing Here

Ohhh maan feeling so nostalgic ^^ Samtajms, samtájms možná i dosáhnu svých snů a dotáhnu to nad bytost, která je moudřejší než ta osoba, o které smýšlím, že bych měla být nebo jsem.
Nikdy moc nepochopim, jak dokáže human being chovat v sobě něco tak nepřirozeného, ztotožňovat se s tím a mít tak málo soudnosti se nesebrat a nenakopnout si vlastní prdel, protože to je něco, co většinou schází. Hodněkrát mi kdy co připomnělo, že svět není sám od sebe zlej, ani člověk, jen je prostě zasraně hloupej a slabej samtajms. Nevěřím, že je člověk přirozeně prostě zlej, protože když jde do tuhého, nikdy bych nemohla úmyslně člověka napadnout jenom ústně. Natož fyzicky. Jenže bytosti něžného pohlaví tu nejsou od toho, aby měli sílu se bránit, natož někoho udeřit, ani tu nejsou od toho, aby v takovém světě žily. Tohle prostě každý od srdce ví, nemusí to nikde zjišťovat. Já jsem člověk. A nikdo mě tohle uměle chování nenaučil.
Až na dnešek, kdy jsem vysloveně měla chuť vzít ten nůž předemnou do ruky a v případě potřeby, ne zabít, ale ublížit, aspoň bodnout do nohy ^^
Pač tam nůž ležel jako že na tu příležitost čeká. A tohle umělé chování se pouze
vyvolává v případě že je potřeba chránit a v reakci na další umělé chování.
Pač BIČ
Im so fkin nostalgic. Pokaždé když teď zapnu Sleepera od HNIC, přepadne mě ten strašný pocit, že jsem stále emočně haluzácká na tolik věcí, které se ani vzájemně nemusí pojit, well

"I can't let this happen to u..."

A pak bych jen chtěla slyšet tu song stejně jako když ta song hrála u Kači ve snu na mým pohřbu, a připadalo mi, že na tom pohřbu nikdo nebyl, tak bych i tak byla spokojena, pač tahle song hrající na pohřbu, je nezapomenutelná kompletní smrt. *agreed*
Emočně závislá na několika věcech a ve spojitosti s tou song na lidech a momentech. Some words cannot be written here just for the comfort of privacy. Když se na to podívám z pohledu
bytosti, ktera vyrůstala na West Coast, tak mi vyplyne, že mé domněnky jsou jen správné. Bohužel a bohudík jen pro mě.
Někdy až moc. Nikdy ne zcela úplně, nikdy ne vůbec a nikdy ne určitě.
Jo btw mám takovou hezkou vlastnost. Štíři, kromě toho, že jsou nejlepší ze znamení, mají laskavé a věrné srdce, ale moc křehké. Což znamená, že rádi odpouští, ale nikdy nezapomínají. A to "nikdy nezapomínají" se někdy do jejich srdcí vryje mnohem víc než to mnohem důležitější 'rádi odpouští.'

3 komentáře:

  1. Téma "zlosti lidské" jsi popsala moc krásně ;) ..Berani jsou víc >:D

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Dík ale... odjakživa se ví že štíři jsou vůdci všech znameních. Gotšju. Akorát berani jsou dost paličatí na to aby si to nepřiznali >:DDDDDDDDDDDDDDDDD
    *wasted*

    OdpovědětVymazat

Nějaké trvání

Když tak to století čekala zjistila, že nemůže žít bez dechu *prudký dech* jenž se skládá a skládá, podobně jako střípky z rozbitého hrnku a...

Archiv blogu