středa 16. března 2016

Toš Redi aj Itači zas

Jůů nový čláánek.

:)) Mno nic. Takšéé je to sice delší dobu, ale vzpomíná si někdo na ten článek plodný rok 2015? Tak mám velkýýýýýýý...zpoždění co se toho týče. Jelikož mi má francouzská virtuální kamarádka navrhla takový povídkový collab a v hlavní roli je Red, tak jsem si Redy hezky oživila, protože to nikdá není na škodu ( a páč sem musela žejo) ALE... .__. prostě sme takovou náhodou zjistili, že je obě posloucháme a ona tam vypsala svoje oblíbené songy a mě tam vrtala jedna hlavou, že jsem ju snad ještě neslyšela :) nakonec byla z alba předposledního a slyšela sem ju xD)... ale díky tomu, že jsem si ji pustila jsem jen tak nááááááhodoou zjistila, že Redi vydali nový albuuuuum a to v únoru v roce 2015.......... .___________.
no ty vole. Prostě. Kámo. Fajn album jako album viť alé, zatim u první písničky a ¨brečela sem štěstím teď druhá písnička brečím taky štěstím. Redi se vrátili jako Redi... ej kej ej vrátili se ve velkém samozřejmě... Teda ne že by se vraceli nějak jakoby tu nebyli páč Redi dokonce jsou ta poslušná skupina, která vydává album obrok. Cca. A to vlastně nedělá nikdo jiný než Red. Jinak je to prostě Redovské :'). Co se týče obsahu alba nestačím zírat. A abych to shrnula ayweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. A to naposledy to dopadlo uplně stejně!!! UŽ PO TŘETÍ :D Sakra už. V roce 2017 si to pohlídám. Teda ten článek na album z 2013 nemužu najít ale odkazovala jsem tam na ten článek alba 2011 a zmiňovala jsem tam to samý, že se mi to stalo zas :D
Mno zkrátka velký zážitek. Jenže já se toho alba přeposlouchám ;___; Znáte ten pocit, když vašeho idola zapomenete, jak je úžasnej a pak si to jen tak připomenete prostě? .DD

Prrroostě Redi. Napřed Itachi, teď Redi, vypadá to že mi dvojčata přinášeli smůlu ;_; Itachi je mimochodem.. supr zatím. První díl mě docela dostal, protože jsem anime nesledovala tak dva roky a za ty dva roky (sice už měli skončit před rokem ale nevadí) se mi animace zdá o hodně lepší. Nebo zkrátka ten první díl byl strašně uměleckej na ANIME o___O Jak málo stačí ke štěstí když tam autoři hodí do pozadí nějkou pěknou tapetu oblohy... uááááááá *__*
Prostě každá scéna se mi zdá esteticky na jedničku. TÍmhle když mě budou krmit každý díl tak mi bude jedno jestli tam Itachi vyvraždí třeba celý klan xD V druhém díle z Itachihio trochu dělaj spasitele ale mě to vyhovuje :D naprosto. Eňo ňuňo.



(Ten poslední je ending)
(a ta předposlední... představuji vám... Andreumi :D)
Takže první díl bych ohodnotila jako.. Estetický díl. Druhý asi jako.. Ježíš Kristus umí taky chodit po vodě díl :D (tak vtipkovali na konoze jáj) a třetí zítra ;__; to už bude nudnější a nudnější páč tam budou řešit anbu a sračky s Danzouem kerý je stejně sympatický asi jako Petr z Napa v kombinaci s konipísem. Nuže.... Jsem ráda že Naruto je anime a není to nějaký seriál, protože žádný herec by na Itachiho roli nestačil ^^ :D
Nooo ale abych se vrátila k těm Redům... tak... jo. >>>>:D Jelikož v plodném roce 2015 Florence odplula kamsi na měsíčku a nechala tu jen jednu dobrou song, Muse se vytasili s polovičním albem po... pěti letech? O Radiohead a Awolnation sem ani neslyšela... Takže nakonec albem roku byl Trapsoul a to ani nebylo v plánu... Ale album lepší než Florence a Muse dohromady .___. .. a to je... trap... ale soul.
Ale Redi je slíznuli všechny páč zatímco to píšu se musím pozastavovat nad těma bombama co mi tu hrajou .___.
Báj.
Tento rok to bude kdo z koho.. Flume vs. Red.... (vs Les Twins 8-) Bohužel zatímco Redi vydávají album rok předem než si vzpomenu, tak Flume to plánuje na konec roku nebo jak? No a Les Twins samozřejmě COMING SOON. Od sprna 2015 je vše coming soon a stay tuned to find out :¨)

Takže... stay tune to learn more aj ges w-)

2 komentáře:

  1. "Znáte ten pocit, když vašeho idola zapomenete, jak je úžasnej a pak si to jen tak připomenete prostě?" .. Joo denně :DD Páni až taková vášeň k těm Redům jo? Hmm.. tak to je užasný ale no :')) :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tož Kája ti pučí ten mobil :) Aj s nabiječkou je takže cajk ;D Hezkej článek.

    OdpovědětVymazat

Nějaké trvání

Když tak to století čekala zjistila, že nemůže žít bez dechu *prudký dech* jenž se skládá a skládá, podobně jako střípky z rozbitého hrnku a...

Archiv blogu