čtvrtek 2. listopadu 2017

Znamení zvěrokruhu

Většinou to každý má tak, že ví, že se v nějakém měsíci narodil a každý měsíc má přiřazený znamení, které má vlastnosti a které osobu ovlivňují. A jsou pro každého horoskopy na každý den, na rok, partnerské horoskopy... bláblá. A většinou ty denní horoskopy jsou bláboly a nesedí to. Prostě jsou na nebi hvězdy, a co v nich je vyluštijou nějací věštci. Tohle jen tak, co jsem o tom odjakživa věděla já :D.
Věděla jsem, že je to složitější, ale to umí jenom ti astrolozi přece.

Možná jsem se trochu spletla...poněvadž astrologie není vůbec složitá.. je mnohem mmmmmmnohem složitější na to, abych ji mohla označit slovem "složitá".

Například, věděli jste, že nemáte jen jedno jediné znamení, ale hned několik, které určuje vaši povahu? :D Já teda ne.
Měla jsem prostě pocit, že jelikož jsem se narodila v měsíci listopadu, tak jsem štír a všichni narození v tom stejném měsíci mají tedy velmi podobné vlastnosti jako já. A tím to haslo. Jenže člověk se narodí do stejného měsíce, a druhý člověk se narodí hned na druhý den a může to mít úplně jinak, protože v ten den měl jinak postavený ostatní planety. A ke každé planetě se přiřazuje jedno znamení. Čili každé planetě vládne jedno znamení.
Vlastně to dává smysl, že jo .DD No shit.
Jenže takhle do hloubky jsem o tom vubec nepřemýšlela.

Takže ne, nedefinuje mě jen jedno jediné znamení. Ale ono je to ještě trochu složitější a já jsem v tomhle teprve na úplném začátku, ještě před startem, takže možná to blbě napíšu, fakt je tam toho hodně .D
Je postavení planet, pak znamení, a pak tu jsou ještě... Domy. To je novinka pro mě.
Jednoduše řečeno (okopčeno z gůglu)
Planety ukazují, co se děje,
Znamení ukazují, jak se to děje,
Domy ukazují, kde se to děje.
No... domům se pro dnešek vyhnu. Pro své vlastní dobro 8)

Moje znamení, kterým se taky velmi ráda chlubím (páč štíři jsou na to velmi hrdí), nemusí hned vyjadřovat všechno. Sluneční znamení je má osobnost, a ukazuje, kdo jsem, v tom nejlepším. Vyloženě, když jsem ve svém živlu, když se cítím uvolněná atd. Sluneční znamení je tedy moje identita, ale taky člověk, po kterým toužím být. Jsou to ty vlastnosti, díky kterým vyčníváte, je to vaše nejlepší verze, kterou můžete být. Je to nejspíš to nejdůležitější, ale nemůže být v některých věcech tak specifický a detailní, jako ostatní aspekty. Je to pořád přítomné, ale někdy je to mimo dosah.
Lidi nemusí ve vás uvidět tohle znamení, když se s nimi poprvé setkáte. Sestra je třeba Lev, takže její ... ohnivá povaha hned na první pohled nevyjde napovrch. Ale blízcí a přátelé to už v ní uvidí, protože ji už znají. :D..
Jestli, mi, jako, rozumíte 8)
(A to je tedy u mě Slunce ve Štíru.)

Pak... je tu Ascendant. Který ne tak úplně chápu, a jelikož taky o tomhle hodně čtu v angličtině, kde ascendantu se říká "rising sign", což mi napřed nedošlo a musela jsem hledat, co to ten rising sign vlastně je... ale našla sem to. :D

Já mám Ascendant opět ve Štíru, takže mě to napřed mátlo, myslela jsem, že je to to samé jako sluneční znamení heh... protože... v angličtině Sun sign a Rising sign.. no prostě.
Nejlepší je porovnávat, takže jakmile jsem zjistila, že máti má Slunce ve Vodnáři, ale Ascendant má taky ve Štíru (což má docela smůlu :D) tak mi to nějak vše docvaklo no.

A proč smůlu, protože tohle je první odstavec charakteristiky:
'Lidé s Ascendentem ve znamení Štíra potřebují v životě bojovat proti nějaké temné nebo ničivé síle. U někoho se tato síla může projevit i z vlastního nitra jako žárlivost, závist nebo touha po moci. To, co je v duši temné a zasuté je třeba vynést na světlo.'
Navíc, Štíru vládne Pluto, který je charakterizován jako "tajemný, záhadný magický", proto se o Štíru říká hodně že je to nejvíc záhadné ze všech znamení.

Každopádně, co vlastně Ascendant je. Ascendant je to, kdo jste celou dobu, aniž byste o tom přemýšleli. Je to vaše přirozenost. Když se cítíte ohroženě, chcete se nějak projevit určitým způsobem(?). Prý někteří lidi ascendant nepovažují za důležitý jako je Sluneční. Ale je to v podstatě důležitější. (Jo, tak u mě je to jedno, já su na jedno brdo)
Takže někteří si nejsou vědomni tohodle aspektu. Ascendant se právě projeví, když se s někým poprvé setkáte. Takže když jsem mluvila o sestře, ta má Kozoroh mhmhmm zajímavé.
Někdo by možná mohl být překvapený, když zjistí svůj popis k ascendentu, ale když se zeptáte někoho známého, tak ty vlastnosti na vás hned poznají.
Takže opět super, se Štírem jsem opět vyhrála -_- Proto ta smůla, Ascendant ve Štíru nevidím zrovna pozitivně. Čím víc toho začínám vědět o astrologii, tím míň se mi tohle znamení líbí a to je co říct. Ale žádný znamení není perfektní, takže rylax andreaks.

Když je tu sluneční, tak musí být samozřejmě taky opak... měsíc.
Tedy lépe řečeno... Luna.

Konečně!.. jsem se zbavila na chvíli Štíra. Mám Lunu v Rybách. Což je také vodní znamení jako Štír... a prý zrovna Ryby jsou nejideálnější partner pro Štíra. Takže.. jsem.. něco jako tasemnice.. o_O..... ne.
Pokud je Štír popsán jako rozbouřená řeka, tak Ryby jsou moře, do kterého se ta řeka vlévá a proto jsou pro sebe ideální jen tak na okraj (proto jsem stímhle spokojená)

Každopádně co vyjadřuje ta Luna tedy. Tady vaše znamení nebude ze začátku úplně vidět, ale v některých případech se projevuje víc, než sluneční znamení. Jsou to vaše instiktivní reakce a způsob života. Pokaždé, když jste naštvaní, šťastní, žárlíte, jste zklamaní, tak v těchle případech se vaše znamení v Luně projeví. Takže když mám Lunu v Rybách tak... no o Rybách toho moc nevím :D Řekla bych, že reagují velmi senzitivně a jsou hodně ovlivnění emocemi(?).
Sestra má Lunu ve Váhách... což si u ségry protiřečí se Lvem, páč Lev si dělá co chce a ví co dělá a je nejlepší a blabla

Cokoliv co má dočinění s emocemi se nevysvětluje slunečním znamením, ale Lunou. Tady je vysvětlení, proč se někteří nemusí vidět ve svém slunečním znamení.
Lidi, kteří do vás vidí, vidí vaše znamení v Luně. Jsou to lidé, kteří se s vámi spojí na bázi emocí. Musí se ale podívat hodně hluboko, aby viděli přes tu zeď složenou slunečním znamením.
Což je pravda.. protože vždycky jsem se né tak úplně ztotožňovala jenom se Štírem, ale jakmile jsem si přečetla charakteristiku pro Slunce ve Štíru x Luna v Rybách... najednou to sedlo jako facka, hlavně ten poslední odstavec.

Vypadá to všechno tak nějak na jedno kopyto, ale jako... heh :D Sem říkala, že jsem teprv na začátku tak sory no.

Dále... tu máme Planetu Merkur. Merkur... mám ve Váhách. Jupí, konečně něco vyváženého, oproti rozbouřenému Štíru, opět. Sestra má sluneční znamení ohnivé, ale u Merkuru má Raka, které je vodní znamení takže to má taky jakžtakž vyvážený.

Nuže Merkur vyjadřuje jakým způsobem myslíte a do jaké hloubky. Když někoho potkáte, je tam trochu toho Merkuru taky, jelikož s vámi budou komunikovat. Někdy někteří lidi ve vás nebudou vidět mnoho ze slunečního znamení. To protože Merkur je v jiném znamení (né každý má to štěstí teda). Tady je to trochu obtížnější, protože věty, které říkáte, vyjadřují něco jiného, než kdo ve skutečnosti jste - můžete tedy vypadat jako vaše znamení v Merkuru v některých věcech. Merkur je asi nejméně oceňován a nevěnuje se mu taková pozornost. Zapomíná se na něj, ale taky hraje roli v tom, když chcete porozumět něčí povaze.

"Jak vypadá -někdo- když je zamilovaný?" Je otázka, kterou chce hodně lidí vědět, ale odpovídají si na to většinou zase slunečním znamením.
Venuše tohle vyjadřuje. Ve vztahu je ovlivňován Venuší, proto to někoho může překvapit, když je to jiné znamení než vaše Sluneční. (když někdo řekne... ty se vůbec nechováš jako kdybys byl *vložte znamení *, ale ještě sem neviděla někoho, kdo by si fakt lidi škatulkoval lidi podle znamení... až... na mě.. odteď D:)

Někdy se může hodně lišit od jejich osobnosti. Až na mě :D.. Páč já jsem se vrátila ke Štíru. -_- A u toho jsem slyšela, že je na Venuši trochu prudký znamení, takže to není zase ideální.
Dalo by se tedy říci, že jsem v mnoha ohledech vzorový příklad Štíra. (podobně jak... heh :D)

U Marsu se zjišťuje, jaká energie z vás celkově vyzařuje.
Sluneční znamení v tom sice taky hraje roli, ale Mars je jak někdo věci řeší.
Mars taky hraje roli ve vztazích, jak se své lásce věnuje. Taky vyjadřuje, jak jsme činní a jak kdo udělá první krok... iniciativitu.. hm.
Je to složitý já vím:D

Já mám Mars ve Střelci ha haha.. ha. Trochu nějaká změna. Páč Střelce považuji trochu za takové klauny. (no ofens)
Docela vtipný... po celou tu dobu jsem myslela, že tata je Střelec... protože se narodil v prosinci... ale na něj Střelec nesedí. Jenže 28.12 a to už je Kozoroh...a .. bingo! Konečně to dává trochu smysl. Protože Kozoroh si dává na čas, když se s někým sbližuje a celkově má potíže s vyjadřováním, lépe řečeno... napřed si dobře promýšlí, co řekne, protože mu záleží na tom, aby to ostatní dobře pochopili. A to prostě na tatu sedí :D Páč ten je fakt málomluvný.

Takže shrnutí... nic se nemění, protože mám Štíra v každé druhé planetě... Co mě potěšilo, je ten Střelec. Střelce mám taky v Jupiteru a celkově mi dycky byli po Štíru sympatičtí Střelci. Teď, jak toho vím víc, tak směřuju spíš k Lvovi, Rybám a Kozorohu. Asi bych chtěla být Lvem, kdybych byla nebývala štějrem. Šak co, moje ego by se stejně nezměnilo, byla bych stejně namyšlená ať už ve štějru nebo lvovi, ve lvovi bych si aspoň víc věřila :D

No. Stejně toho vím ještě kulový. :D Ale prozatím to stačí.
Pokud se na to chcete mrknout http://osobni-horoskop.najdise.cz :)

3 komentáře:

  1. Trošku složitý na pochopení... Ale je vidět, že tě baví! :D Pokračuj v tom. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: A to je ještě k tomu vcelku jednoduše popsaný v poměru s tím kolik toho ještě je :D Díky :)

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Chápu, s numerologií je to podobně složitý. :D

    OdpovědětVymazat

Nějaké trvání

Když tak to století čekala zjistila, že nemůže žít bez dechu *prudký dech* jenž se skládá a skládá, podobně jako střípky z rozbitého hrnku a...

Archiv blogu