sobota 27. ledna 2018

Znamení zvěrokruhu 2. část





Strašně moc bych se chtěla posunout o pár stupínku výš, jenže to prostě nejde tak rychle, ale zase jsem objevila pár zajímavostí... Ještě mi zbývá Jupiter, Saturn, Neptun Uran a Pluto a kdovíco ještě. I když jsem to neměla v plánu, ale mohla bych to dodělat když už. Ale to teď nechme stranou a podívejme se trochu na mé zobrazení horoskopu.

V horoskopu se vlastně každá vlastnost a proč a jak jednáte dá vysvětlit. I ten nejmenší detail.
Né že by byla nějaká potřeba si vysvětlovat každou věc horoskopem. Nebo že by to člověk vyhledával a ptal se.

Ale jak jsem si tak o něčem četla, tak mi docvaklo aha, tak tím se vysvětluje tohle. A tímhle zas tohle a došlo mi, že některé vlastnosti tak mám "předurčený" (jak blbý slovo). Poněvadž jsem se s tím třeba trápila a nechápala proč taková jsem. Nevěděla jsem odkud se to bere. A nebo co to vůbec přesně je. Vlastně je to takové neurčité, neuspořádané. Díky tomu zjištění si člověk uvědomuje sebe sama a líp se chápe. Najednou to do sebe zapadá.

Jakmile jsem začala mít trochu přehled v astrologii, tak... to šlo vlastně takhle. Samotný Štír na mě moc neseděl, pak se to vysvětlilo. Ale předtím jsem nevěděla, co tam nesedí. Luna v Rybách, to je to co jsem hledala! Takhle prostě věci dávaly víc smysl, ale pořád jsem potřebovala vysvětlit spoustu věcí.

A jsou tři věci, které se mi vysvětlili a zapadá to do sebe.


První věc, a to ta má málomluvnost. Teda, jinak, né že bych vyloženě nechtěla mluvit. Jen abych to shrnula, většinou nepotřebuji tak mluvit, a přijde mi zbytečné komentovat každou kravinu. (pokud nemám svoje chvilky).

Proto asi tolik píšu o tichu a mlčení a takových blbostech. Protože mi ta jednoduchá komunikace, kde se sdělí jen to nejduležitější nějak chybí. Ale prostě není to tak jednoduchý. Neznamená to, že bych řekla jen... chce se mi spát. Je ráno. Už jdu. Ahoj. :D Ale ten zbytek mi nepřijde tak důležitý. No a hned ze začátku se mi to vysvětlilo tím, že... mám Kozoroha ve třetím domě. Jelikož znamení je "jak se to děje" a domy jsou "kde se to děje", tak to je vysvětlení. Kozoroh je známý svým "odměřeným" přístupem (ne vždy samozřejmě) a 3.dům je o komunikaci. :D Kdybych měla blížence nebo lva ve 3. domu, byla bych přesnej opak.

Charakteristika pro Kozoroha ve 3. domě.
Pod vlivem Kozoroha ve třetím domu se bude člověk vyznačovat rozvážným a promyšleným vyjadřováním svých názorů. Sám o sobě nic neřekne ani nenapíše, pokud k tomu postrádá přímý pádný důvod. Tím může získat pověst tajnůstkáře. Když už promluví, vybírá slova opatrně, aby dosáhl co největšího efektu. Nemá rád plané řeči, chybí mu nadání na nezávazný všední rozhovor či společenskou konverzaci, proto je pro ostatní nesnadné se s ním dorozumívat.

Je třeba něco víc dodat?
Teda něco jo, že je to někdy i strach něco říct špatně, nebo se ztrapnit, proto je komunikace pomalá a zdráhavá. Někdy je to opravdu obtížný se správně vyjádřit, jelikož mi v hlavě šrotuje víc odpovědí najednou a mám to říct jasně a přímočaře v jedné větě.. heh ok.

Byly situace, kdy jsem si v klidu promýšlela, co přesně řeknu, a ostatní to brali tak, že jakože váhám nebo nevím a trvá věčnost než se rozhodnu. Měli jsme odvoz a jela jsem ze ségrou a já vepředu a měla sem dávat instrukce řidiči kam jet a on se vždycky zeptal kam, a já jsem se chtěla ujistit, že ta instrukce bude správná a přesná tak mi trvalo tři vteřiny než jsem to řekla, a mezitím segra hned za mě odpověděla, i když předtím říkala, že mám podávat instrukce já. :D Takže tak.

Vládce 3. domu je Saturn.
Každá planeta vládne některému domu. (stejně jako každé znamení vládne jedné planetě)
I když je vládce Saturn, nemusí ho mít člověk zrovna ve třetím, ale někde jinde (já mám ve čtvrtém domě).
Saturn sebou nese nejistotu a potíže, kdekoliv se objeví. Pokud by byl tedy například v 7. domě, měl by člověk problémy s mezilidskými vztahy. No, ale proč to říkám. Protože pokud by někdo měl Saturna ve třetím domě, vyšlo by to vlastně nastejno, jako kdyby měl Kozoroha ve třetím (tvl to se začíná zamotávat). Jelikož Kozoroh je vládce Saturnu. Ale.. to asi zatím neřešme, ještě sama v tom mám trochu mícháná vajíčka :D.

Uf. No asi to jde vidět i na tom popisu no :D Jak vyčerpávající -_-

Druhá věc.

Tady jde o zobrazení horoskopu. Je to takový ten... kruh a v něm nějaké symboly, domy a postavení planet a blabla...... jediný symbol, který znám je štír a možná ještě vodnář noo ^^
Ale taky jde o to postavení planet a jak je máte po tom kruhu rozmístěný. Pokud máte zhruba v každém domě něco (i když jen zřídka má někdo jednu planetu rozmístěnou rovnoměrně v každém domě) no tak máte prostě od každého něco a máte to jakžtakž vyvážený žejo. Taky to ale může znamenat, že člověk nejde až tak do hloubky.

Pak je tu druhá možnost, pokud máte několik planet naházených jen třeba do jedné čtvrtiny nebo poloviny z celého kruhu. Což vypadá, že pokud ostatních devět domů jsou prázdných, nemáte se jak rozvíjet a není takový růst osobnosti.
To tak ale ovšem není, že pokud máte prázdný domy, neovlivňují vás vůbec, jen to znamená, že když tam není žádná planeta, není to pro vás až taková výzva a nemusíte na tom místě tak pracovat (co jsem tak pochopila)

Někdo může mít i například 5 planet jen v jednom domě. Tomu se říká stellium (od tří planet) Ale pět planet je už vcelku vzácnost.
Více planet na jednom místě se zaměřují a mají velmi silný vliv na to jedno místo. Člověk s tímhle postavením bývá velmi intenzivní, zapálený a odhodlaný. Takové zobrazení lidem dává schopnost se soustředit na jednu věc po dlouho dobu. Bývají experti v jednom oboru.
Nikdo jim nemůže snadno rozmluvit jejich názor nebo je odradit od něčeho, když se na něco dali nebo si za něčím stojí. Dokáží v pohodě setřást kritiku a selhání snést lépe než ostatní.
Od dětství mají "komplex superhrdiny". Mají pocit, že jsou někde výš než ostatní. Že jsou na špičce hory. Taky ale díky tomu, že jsou zaměření jen na jednu část života, bývají slepí ke světu, a že je víc úhlů pohledu a ne jen ten jeden.
Každopádně výhodou je odolnost ke kritice, která může inspirovat okolí.
První obrázek je ta první možnost, kde je to zhruba rovnoměrně uspořádané.

Nyní se podívejme na mé zobrazení horoskopu :D

Mám většinou po dvou planetách a pak tři (stellium). Wáu :D Takže ten popis navrchu je můj popis a garantuji vám, že to sedí do jednoho písmene. Tím se vysvětlilo a už vím jak tu vlastnost pojmenovat... komplex superhrdiny yay.

Když dám příklad, tak jsem se vcelku divila, když se mě máti ptala, jak to dělám, že si stojím za svým a pokaždé odmítám, když mi někdo nabídne alkohol, a že aj pak s tím masem, když to do mě pořád hustili... zatímco mě to přišlo naprosto přirozený, máti to příšlo těžký. Vlastně bych to ani nijak jinak neviděla.

Ono to vypadá docela negativně, ale má to fakt svoje výhody :D

Uf na druhou. Teď třetí věc.




Takže se hodně věcí vysvětlilo, ale něco mi tam scházelo. Jakože, jo, ascendent se projeví někdy i při prvním setkání, což je štír, ale někdy... Jsem hledala, z kama se bere ten můj optimismus a nadšenost (což přičítám z části luně v rybách, protože ryby jsou tací pacifisti), ale prostě... trochu se ten pocit od toho liší, a jakoby se tím ninevysvětlilo. Pořád mi do všeho zasahuje ten vadnej štějr - a najednou bém. Dozvěděla jsem se, co to konečně je ten MC. Kromě znamení tam uvidíte i např. Lilith, Cheiron, Ic a MC a tohle jsem nějak nepobírala (a nepobírám). MC je vlastně 10. dům. Který charakterizuje kariéru a reputaci... taky se mu říká midheaven, což byl nejvyšší bod při narození(??) asi.
Je podobný ascendentu, ale zároveň odlišný. Ascendant je vaše fyzická tvář a osobnost, MC je reputace, váš výstup na veřejnosti, jak vás ostatní vidí. Fyzická a veřejná tvář tak vytváří 'unikátnost' vaší osobnosti. MC je hodně nápadný a hodně vidět, až to vypadá, že vaše sluneční znamení nebo ascendant je vlastně MC.
Samozřejmě že vaše veřejná stránka souvisí s tím, jak se chováte na pracovišti, nebo jen když kolem někoho projdete na ulici. Ostatní vidí pouze to MC znamení. U celebrit taky vidíme jen tohle.
A tady to všechno zapadlo opět do sebe. :D Jelikož mám MC ve Lvu.
Myslím, že takové znamení je vcelku pozitivní... ačkoliv se může někdy chování lva jevit jako arogantní nebo povýšený (což je ale na první pohled žejo). Asi každý ví jaký charakter má lev takže už to nebudu dovysvětlovávat... každopádně mě to potěšilo.. je to jedno z mála ohnivých znamen co mám vůbec :D

Uf číslo 3. Tak jsem si potřebovala jen pár věcí objasnit... jen pár -_- Ne celou knížku zas.

2 komentáře:

  1. Astrologie je úžasná. Když se o ní člověk zajímá , zjišťuje hodně věcí a situací okolo sebe :-) Přeji ti hodně isnpirací, když tě to baví není co řešit :D ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Děkuji ^^ Jojo, sice ze začátku to trvá, než se člověk zorientuje, ale pak to jde líp a líp.

    OdpovědětVymazat

Nějaké trvání

Když tak to století čekala zjistila, že nemůže žít bez dechu *prudký dech* jenž se skládá a skládá, podobně jako střípky z rozbitého hrnku a...

Archiv blogu