pátek 12. března 2021

Meridián duše

hudba ♪
V nitru, tam kde pobývá ticho, kde je útulno, se pohybuje nějaká síla. Je to vědomí. A tak nějak plápolá. Pohybuje se v temnotě. Není to ale ta zlá temnota. Dalo by se říci, že se vznáší ve vakuu. Je to místo, kde je věčnost. Zvláštní, protože ta věčnost je tady. Ta síla má tedy vědomí. Nedotýká se ničeho. Je to jemná světlemodrá mlhovina. Ta mlhovina kolem sebe má vědění, že je nedotknutelná. Nekáže, nic nezakazuje. Tohle tam neexistuje. Je spravedlivá. Ryzí, čistá, léčí. Jakmile dostane signál, že má zasáhnout, tak jemně zašeptá. Trochu zaplápolá. Nebo vzplane a zvětší se do velkého tepleji zbarveného plamene.
Ta síla  je nezničitelná. Je věčná. Pozoruji to v mém nitru. 


Zbytky strachu se rozpustily, strach zmizel. Taková emoce nedokáže existovat kolem tohoto vědomí. A jakmile to zmizelo, tahle mlhovina se začala poodhalovat čím dál víc. 
To je ta spravedlivost. To je ta morálnost. To je to lidství, velmi velmi jemné a křehké a velmi posvátné. 
Nemusí se popisovat, stačí že tam je.
Pozoruji to v mém nitru.

7 komentářů:

  1. Krásné :-)
    Nepopsatelné je popsatelné pro všechny "Pozoruji to v mém nitru.". Pozornost - další odpověď do mé sbírky. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Čas neúprosně sviští a ty stále mrzneš na zastávce s deštníkem v ruce . Autobusy zastavují, lidi nastupují, vystupují, zdraví se, někteří se i loučí aby dorazili včas tam kam mají.
    Tak mi to nedá . Musím se tě zeptat .
    ,, Na co čekáš ? Vždyť tam umrzneš . "
    Nepřipadá ti že ses trošku ztratila v čase 😁 ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já skáču mezi časové linie, tohle se mě netýká, spíš jsi to napsala o sobě :D

      Vymazat
    2. Semnou to nemá co dělat , chichi :) .

      Vymazat
    3. Tráva je zelená, nebe je modrý :D:D

      Vymazat
  3. Meridiány si můžeme představit jako elektrické rozvody, které mají přesně danou dráhu. Meridiány probíhají 3 až 5 milimetrů pod kůží a v určitých bodech vystupuji až na povrch. Jsou to tzv. akupunkturní body. Akupunktura je součástí tradiční čínské medicíny a jejím cílem je obnovit v organismu stav zdraví a rovnováhu energie. Každý meridián má své jméno ale meridián duše v tomto seznamu není. A ani být nemůže na duši nelze působit tlakem tak jako se to dělá při uzdravování těla. Možná při těch skocích v mezi časem by bylo dobré zastavit se k doplnění vědomostí někde v knihovně. Dělá mi radost, že sis některé informace už nastudovala a víš přesně co je zelené a co modré...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jááj já jsem si před napsaním názvu článku význam toho slova vyhledala. Slovo meridián se mi zalíbilo a proto jsem mu i přes to, že jsem věděla, co přesně znamená, dala svůj vlastní význam, protože to jednoduše takhle souznělo s tím, co jsem psala, souznělo to v mé duši. Zrovna ty se semnou chceš tady bavit a takových prkotinách.
      Promiň že nejsem óó tak vzdělaná jako buddha. Na mém blogu neplatí pravidla, na které jste zvyklé. Nekomentujte mi tady když mi evidentně nerozumíte.

      Vymazat

Nějaké trvání

Když tak to století čekala zjistila, že nemůže žít bez dechu *prudký dech* jenž se skládá a skládá, podobně jako střípky z rozbitého hrnku a...

Archiv blogu