čtvrtek 8. dubna 2021

Jemné neviditelné pohyby

Cítím tu jemné neviditelné pohyby. Nitky, chuchvalce, záhyby, jiskry. Existuje tu kolem mě, ale ne ve stejném smyslu, jakým vidím svět. Funguje to tím způsobem, že se ponořím do sebe. A pak kolem sebe a jemnohmotný svět se začne rozšiřovat. Věci se dějí mimo fyzický zrak. Snítek toho, jaký obraz jsem měla v hlavě, jsem se snažila přenést na plátno (teda na karton, aby bylo jasno, heh) 

Dva z těchto obrazů (jeden a druhý nejvíc, který jsem tu neukázala) mě vrací do blahodárné frekvence, v jaké jsem přirozeně (v jaké jsem malovala) - když se vrátím dom a jsem rozladěná, tak se jdu podívat na ty obrazy a oni to rozpustí. Řekla bych, tak nějak uklidní, odhalí mlhavé myšlení a nasměruje. 


Abstrakce, má drahá wuuuuuuuuíííííííííííííííííííííííííííííí :D

2 komentáře:

  1. Krásné obrazy. Asi nejdůležitější je, když uklidňují a vrátí tě zpět do tvé frekvenční zóny. :-)
    Tak mě u toho čtení napadlo, že ty obrazy, které mě vždy zklidní, mám v hlavě taky. Jen je nedokážu namalovat. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já zas nemůžu některé věci dokázat říct slovy a tak se je pokouším dostat do obrazu :D

      Vymazat

Nějaké trvání

Když tak to století čekala zjistila, že nemůže žít bez dechu *prudký dech* jenž se skládá a skládá, podobně jako střípky z rozbitého hrnku a...

Archiv blogu