středa 16. září 2015

Mr. Robot

Víte co je boží? Že už jsu konečně doma. Víte co je ale ještě božščejší? Já, samozřejmě. Ale to už jsme probrali. V podsatattě jde o to, že jedna týpka, která dělává videa na Hannibala (aj to humour video), tak dělá aj jiný, který mě dokážou zaujat, i když na ten seriál nekoukám... a to je vcelku dost těžké zaujat někoho, kdo se na tu show nedívá ... jako. A ona mě odvařila uplně megaultra bezchybným editem na tohle. ... Ale jelikož je to bromance, tak mě to tak nezaujalo, páč ta týpka... s zaměřuje hlavně na bromance. Ten edit je uplně čistej epickej, ale fak sem si myslela že to nebude nic moc seroš. A navíc vypadal že se pohybuje v kancelářovým prostředí což ... jako nezaujme, viď. Ale prostě omgwtffjgowprjzgíeprhjrtdjukk
tlzp
Viděla jsem to už několikrát. Ne jen párkrát.

A tak si tak ta týpka teď zveřejnila přeed dvouma dňama taký video .. Insane like me...........
Jedna z vela věcí mě hned zaujala, a to komenty postavy ve videu "I'm very different" nebo " Whats wrong?" ... "I don't know how to talk people..." tak sem vyvalila oči a došlo mi že ten seroš je v podstatě o tom týpkovi? o_o A ta atmosféra tam!!!!!!!!
Cooot o ksakru.... a autorka v popisu ještě k tomu: "I just finished re-watching Mr. Robot for the third time what is wrog with me???" ..... xD........xDD...

Ještě chvíli mě odrazoval název Mr. Robot... tak sem myslela že to bude o nějakým týpkovi který prostě nemá emoce blabla... (idunno how to talk to people) alé nakonec sem se odhodlala páč jako... a) True Blood sem tento rok neměla o prázkách b) Hannibal skončil a dosral to... takže aj u mě skončil c) Hart of Dixie by už tento rok jela ale........ omg taká dobrá show, HoD je mi hrozně líto(ta aj dopadla velmi dobře narozdíl od -někoho). (s tru blad tak napůl)
Říkejte si co chcete... ale HANNIBAL JE SATANISTA!! xD A Will je pitomá ovce, kerá se nechá stáhnout jen díky jeho ubohé empatie a už na začátku byl zmanipulován vrahem prostě blahblah... -_- v tom případě by se zamiloval do kohokoliv kdo ho miluje, jenže ta hannibalova láska je samozřejmě trapně speciální xD a o tom dámy a páni byl celý seriál nakonec a já to jebu prostě! xD
Zlatej Mason ;_; ten tam měl nějakej důvtip aspoň... +_+

Nyní přejděme tedy k něčemu ryzímu. Jakmile jsem zapla první díl Mr. Robota.. první slova s černou obrazovkou byla:
"Čau kamaráde. Čau kamaráde. Kamaráde? To je trapné. Měl bych si tě pojmenovat, ale líp udělám, když ne (a já vím proč, páč schíza xD) Jsi jen v mé hlavě, na to je třeba pamatovat. Sakra. Tak já teď vážně mluvím s imaginárním člověkem.
To co ti teď povím, je přísně tajné. Je to spiknutí, které nás všechny přesahuje. Existuje skupina mocných lidí, která potají vládne světu. Jde o neznámé lidi, o neviditelné lidi. Jsou to ti nejbohatší z nejbohatších a bez dovolení si hrají na Boha. A teď mě nejspíš sledují."

Bééém. Tolik informacích, které se nedozvíme nikde v médiích. A tady je to v prvním díle v jen nějakém seriále?!?!?!!?! Fka meh?!?! No, tak je to už profláknutá myšlenka, ale přecejenom..... Takovéhle téma najít v seriálu, o tom se mi ani nesnilo!!! ;__________; OMg cooooo prostě.xD........
NAVÍC ta hlavní postava je prostě tak jinak zvláštně hezká a jmenuje se Elliot. (což je moje top mužské jméno, jakože epicky) Já ten seriál žeru.

Nejde to říct jinak prostě................ Kam se hrabe spn, hod, tvd, tb, to, got, h a g?!?!?!?!?!? Vím kaM. Daleko pod stupínek, kde vládne seriál Mr. Robot. .. ale víc k tomu asi neřeknu raději... xD jen že je to prostě od toho dne můj miláček seriál xD.

Jedinou jednu chybu má a to sakra velkou. Vyšla ted (nejspíš o prázkách) jen první série s deseti dílama. Na další sérku musím čekat jeden rok, což nedámmmmmmmmm. (ještě sem nedošla do desátýho dílu, tím hůř)....
Nejspíš tento seroš nastoupil místo TB.
Hm.
Fak dis šit amaut.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nějaké trvání

Když tak to století čekala zjistila, že nemůže žít bez dechu *prudký dech* jenž se skládá a skládá, podobně jako střípky z rozbitého hrnku a...

Archiv blogu