pondělí 5. října 2015

Až mi někdo řekne

proč ztrácím tolik času u youtuberů (páni tak to mělo hloubku)

ukážu jim tyhle videa
(bohužel jen anglicky, je potřeba rozumět hodně dobře)

Life Doesn't Wait od Connora


The Bigger Picture od Kiana

Behind the scenes at breakin' convention od Les Twins
Oka, tak to by prozatím stačilo. Je tu ještě pár, ale ty nejsou až tak extra. Je tu jenom ještě jedno video podobně zaté od Connora More than just words, a byl to určo aj záměr udělat to podobně jako první a musim říct, že se povedl stejně tak.

Jo, bylo by supr něco k tomu říct. Life doesn't wait, tbh takovou hloubku jsem nečekala. důležitá část začíná asi 1.40 a pak hned 1.55
Jakože... ono je o hodně těžší něco vzdělit přes video podle mě páč... je tam prostě víc práce za tím. A je těžší naslouchat než číst.
Takže aby myšlenka vynikla, musíte vytvořit běžné video originálně.
A že mi tohle video dalo dost podnětu na přemýšlení. A taky pěkné depky v tu dobu. Ale jelikož se k tomu furt vracim, it has to be samtin

I think everyone deserves to feel the same way.

The bigger picture je jasný. Video s tématem od youtubera, od kterýho by to nikdo nečekal. Jestli ste fakt dali video přes celou obrazovku a jen poslouchali, takkkkkk... ste to taky pochopili. Kian mluví o mámě a pak jak se dostane k bábině, začne být emotivní a už tam je jasné, že mu v ty dny zemřela. Smrt je ták inspirativní děvka.
Já nevim. Jak člověk dokáže být kreativní, když dojde na dně. To mě pořád dostává.

Behind the scenes
Doufám že ste překousali ten accent ale jestli ne tak... vystřihnu pár nejlepších vět co vyžbleptly
Tady jde totiž jen o to, jaký vztah k sobě mají tito bratři, kteří to dotáhli až tam, že to semtam vypadá jak incest, což samozřejmě není.
Jakožé, fakt mají zajímavý vztah, od kterýho se má každý ještě co učit. A před časem říkali dost inspirativní věci. V tomto roce je to bohužel jen toto video -_-
Teď k accentům (Larry se nějak rozpovídal, too shame jemu jde hůř rozumět xD)

Larry: My sister said: We love eachother like we hate eachother.
I love my brother like I wanna kill him. I'm the one (Aum du uan xD) like - I born him, so I'm the only one who can kill him
My sis said: Listen... you love him so he's in your heart, if you hate him - he will stay inside your mind


Laurent: When you dance and you close your eyes
every feeling is like another sense in your body, another power. Not beautiful with your eyes, but feels beautiful when you close your eyes.

When I'm dancing I don't battle the person in front of me I battle my brother.

A pak južuální blafy, kdy se jen hádaj xD

(bohužel mi to stejně nikdo neřekne, lol)

4 komentáře:

  1. že píšu s takovym zpožděnim sory, ale nikdy sem neměla takovej ten mood na to čtení, na ty videa.
    takže zaprvé - "proč ztrácím tolik času u youtuberů" ..JAK?! jak by někdo mohl říct takovou kravinu?!:D
    za druhé waaaaat je to fakt tamten Kian? Vážně kdo  by to čekal..
    No a to od dvojčat... jako jejich accent je těžkej to už vime:D každopádně to co tu pišeš co řekl Larry to sem rozuměla takže fakt diky -___- :D aa mám tušení, že nějaký to audio je použitý do toho tvojeho videa jednoho?
    Jo a Connor .. mmm no zkrátka někdy mluví dost rychle a to sem si to pouštěla dvakrát:( ale má to hezky natočený, všecko to sedí a ladí a moc se mi líbí, jak má to .. já nevim jak se tomu řiká:D takový to zrcadlový z těch stromů a tak, to je fakt huustý *_*TAKŽE nejvic mě za srdce chytlo asi to od Kiana .. jakože chytlo tak, že ho zmáčklo a vyždímalo z něho několik slz. Já rodinu cítím trošku jinak než jak to líčí on, ale ve všem co řiká má recht.. a mrzí mě, že třeba já nějaký věci své rodině nikdy nedokážu říct.. dost zásadní věci.. ale to sme se dostali jinam, bavime se o tvych jutuberech ..takžeee vyborněs to pojala .. z té jiné jutuberské stránky, a to je strašně fajn, ukázat že jutubeři nejsou jenom blbečci co dělajou tagy a challenge pro nejvic shlídnutí, ale že někeří dokážou říct defakto celymu světu něco rozumnýho, nad čim se zamyslijou aj takový paka jako já -_- :)

    OdpovědětVymazat
  2. A čemu všemu si nerozuměla? Nó příběh tkvěl v tom, že si (to nevim z jakyho přesně duvodu xD) zavolal taxi a dal se prostě randomně do debaty s taxikářem, prý se vcelku zakecali a pak začali kecat o těch hlubších věcech.. tak se ho taxikář zeptal na něco ve smyslu jesi jeho rodiče neměli nic proti, že se přestěhoval pryč atd a on mu na to odpověděl, že jsou za něj rádi že dělá co ho baví...
    a taxikář mu na to odpověděl, že to je fakt super, že dělá něco co v podstatě chce...  a pak mu řekl že "no víš můj brácha a tata pracovali ve dne v noci za malý prachy v práci která je nebavila po celý život... a vždycky mluvili o tom jak jednou si ty prachy budou moct užít a nakonec žít dobrý život, ale víš co?... ani jeden se toho nedočkal (a ted to je ta věc kerá mě nejvíc zaujala.. očividně) Můj táta zemřel nečekaně před čtyřmi roky a můj bratr minulý rok a nikdy nežily život který chtěli, takže je moc hezký když člověk vidí někoho kdo tak žije.. a žije.. nečeká"  
    A pak ho vysadil. A to Connora inspirovalo... načež pak říká inspirativní věci... xD
    Jo a More than just a words je vcelku mezačasový video doeeZa další dvojčata.... joo tak ten začátek určo, ale mě třeba tu druhou půlku co říkal vcelku trvalo pobrat, ale nakonec to řekl fakt hezky ^^..hlavně tohle..  "Listen... you love him so he's in your heart, if you hate him - he will stay inside your mind" omg *__*he's du uanS tou rodinou máš pravdu... taky to nedokážu aj když si to třeba zaslouží slyšet jenže ono je to těžký (když tě tak nikdo nevychoval to říkat xd)
    To mi připomnělo, když už jsme u těch joutuberů, Joeyho kdy měl takej "im so done with yall" tag, a byla tam otázka komu naposled řekl I love you... a tak řekl svý mámě... "tell your mom and dad you love them every day"  a řekl to tak automaticky prostě že -_-Jako myslim že takovýchto videí je hodně potřeba.... sice třeba pewdsovo "be you" mě zas tak moc neinspiruje, ale tady tyhle extra originální jsou teda zlato

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, díky za to shrnutí ^^ No to o otci a bráchovi sem rozumněla správně.. jen sem prostě nevěřila tomu, že oba fakt umřeli o_ONo mazec

    OdpovědětVymazat
  4. heeeej šupem novej článek!!

    OdpovědětVymazat

Nějaké trvání

Když tak to století čekala zjistila, že nemůže žít bez dechu *prudký dech* jenž se skládá a skládá, podobně jako střípky z rozbitého hrnku a...

Archiv blogu