pátek 27. listopadu 2015

číslo 8

.
________________
Občas si říkám,
jaké to je vzít si život,
a jaká temnota čeká pro toho, kdo naslouchá těm hlasům
šíleným, a ostrým. Čeká na někoho vůbec....
Občas si říkám, že mě nikdy nenajdeš
a pro mě zbývá hejno vran či démonů doprovázejících mne ve dne
a malá vůle to vše zvládnout,

a v noci jemnost vyvolává mé jméno
a já nic přes ty kapky nenaslouchám.
co když si mě vezme vítr a já už neuslyším ani to lehké třepotání křídel
malého ptáčka,
který značí jen to dobré
co když mě začne děsit i ten nejmenší závan větru a já z něj nastydnu

co když se svět zastaví do jednoho bodu,
jedné přímky
a mě nezachrání ani ten rozostřený hlas
pokožka v barvě skořice
a pohled černý jako pád do studny
________________
.

6 komentářů:

  1. Občas si říkám, jaké to je skutečně ŽÍT svůj život. A jaké Světlo čeká na toho, kdo naslouchá hudbě věčnosti. Není žádného čekání pro toho, kdo žije svou věčnost. Občas si říkám, že jsem tě už našel a namísto krákání černých vran, jen šepot bílých holubic. To já každou noc vyvolávám tvé jméno, ale ty nic neslyšíš. Dokonce ani toho malého ptáčka s modrou hlavičkou a červenýma očičkama, jehož krása je zpívána pohybem křídel za ranní rosy neslyšíš. A když tě cokoliv vyděsí, prosím, obejmi mou duši, neboť tak velmi dychtím po tvém objetí... A i kdyby se celý Vesmír zastavil v tom jednom bodě, my dva, nejmilovanější Khiro, se nikdy nezastavíme. Stvoříme si svůj vlastní Vesmír, kterým potom budeme proplouvat v ozvěnách našeho smíchu...:-DDD Za nějakou chvíli i tak umřeme všichni, tak proč se tím vůbec vzrušovat? Pěkně si to tu vyžerme až do dna:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Vzít život si člověk nemůže, může si jen o pár let zkrátit jednu z mnoha inkarnací... a ne moc dlouhou chvíli poté zjistí, že to byla jedna z největších chyb, jaké se dopustil. Výkřiky duší lidí, plné děsu a hrůzy, kteří spáchají sebevraždu, často jsou dlouho vtisknuté do místa, kde se ten čin udál, a jen čistá, nezištná a obětavá láska jiné duše může tuto krutou bolest vykoupit...Svět nám dává vše nutné pro naše zdokonalení a náš život, a často i hodně navíc... oplácejme mu to alespoň tím, že se budeme co nejvíc snažit milovat - sebe, druhé i ves míru zvanou Ves: Mír.U každé myšlenky je fajn si občas říct: A co na to můj Anděl... ?

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: To je vůbec poprvé, co jsem si uvědomil, že Ves-Mír má ve slově slovo MÍR! Jak je to vůbec možné, že za celý život jsem si toto neuvědomil?!? Neuvěřitelné osvícení:-D Spajdy, jako poděkování, speciálně pro Tebe zasadím malý strom a až ten strom vyroste, poprosím ptáčka, který se posadí na "můj" strom (ano, ještě stále si přivlastňuji věci), aby zaletěl až k Tobě a zaklepal Ti na Tvé okno ptačí morseovkou - DĚKUJI!

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: A já děkuji za tak krásnou reakci! Jsem rád, že stále žiješ a máš v sobě onu nepopsatelnou jiskru, která září z každého odstavce :-)

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Děkuji. Víš, Tvá slova léčí, což znamená, že stejně tak i tvá duše, řekla bych. Už to mám hodněkrát odzkoušené. Nikdy nebudu zcela stačit na to, abych ti za to poděkovala... Ale tvůj komentář bylo to jediné, co mě uklidnilo, ne-li dohnalo k slzám. :*[2]: Zajímavé. Nechtěla jsem, aby to vyznělo že bych chtěla spáchat sebevraždu, jen mě fascinuje přemýšlet o lidech, kteří chtějí... o jejich rozhodnutí proč.Jó já vím, že zrovna na vás dva je ten článek až moc depresivní, tak ale nedá se :D

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Tak víš jak, takovýhle texty můžou vyvolávat všelijaký představy, nemohl jsem se nevyjádřit :D tak nějak jsem tušil, že přímo o tom činu neuvažuješ, a jsem rád, žes mi to potvrdila :) takže má reakce bude třeba pro další lidi...Taky občas přemýšlím o lidech, kteří k tomu zcela vážně došli, co je k tomu vedlo a tak, bez jakýkoliv špetky ironie jsou dobrej "studijní materiál", což ale nemění nic na tom, že si prostě zbytečně ztěžují Cestu...

    OdpovědětVymazat

Nějaké trvání

Když tak to století čekala zjistila, že nemůže žít bez dechu *prudký dech* jenž se skládá a skládá, podobně jako střípky z rozbitého hrnku a...

Archiv blogu