čtvrtek 8. června 2017

Nový článek

Ošálila jsem celý svět. Ošálila tak geniálně. V tom mě jen tak někdo nepřekoná.
Ale možná už to stačilo. Stačilo to prozatím.

Všechen ten... zmatek, všechnu tu... neosobnost... mohu jedině nechat... jít.

Záleží už jen na nich. Jestli mě opustí. Jestli mě nechají samotnou v tomhle
bezčasí

Jenom Tvé oči. Tvé oči mají léčivou podmanivou moc... Tak nějak se mi od nich nechce. Ty nechci opustit. Noup.
Stejně jednou sami odejdou... a já o ně pak nezavadím ani pohledem.

Tak to vše nechám jít... A mysl shoří v bílé plameny. A popel.
...
A je to pryč.

puf

Vše.
*lhala*

1 komentář:

  1. Jsem  vítr , který VŠE rozfouká ,a udělá ten zmatek ,ať je nakonec klid .... klid  všude , uvnitř i venku :-)

    OdpovědětVymazat

Nějaké trvání

Když tak to století čekala zjistila, že nemůže žít bez dechu *prudký dech* jenž se skládá a skládá, podobně jako střípky z rozbitého hrnku a...

Archiv blogu