pondělí 24. července 2017

Vyhrála jsem

Přesně tak! Máti mi schválila tenhle článek, takže to můžu napsat!

Nuže. Mám tu pro vás, moji milý pozůst- čtenáři tohodle blogu.... (haha), takové... pro mě dost zásadní oznámení...
byla to změna v mém životě, kterou jsem měla možnost udělat, tak jsem ji udělala.
Inu pro někoho to může neznamenat vůbec nic. Ale pro mě?

Fajn dost keců

Vyhrála jsem židličkovanou!!!!
Poprvé v životě!!
A to myslim byla moje teprv... druhá třetí hra?

A co bylo hlavní výhrou?
Láhev vína

Láhev vína :D... Je pravda, že jsem byla, i přes obsah výhry, dost zapálená do hry a chtěla vyhrát..... huh nevim, trochu mě to zklamalo.. Ale i tak to stálo za to!
Aw.. kolik utrpení kvůli té výhře, kolik potu mě to stálo a kolik nových kroků (bylo to čistě frýstajl jak lesb twinsb) kolik členů rodiny si mi jen sedlo na klín :D
Tolik slz.. a nakonec... vyhraju... to... co jsem si vždy přála ^^ Společně s Božským klidem (špunty do uší) a Nejsladším.. cosi (višňová čokoláda) jsem si z tama odnesla víc, než s čím jsem přišla (ehm no offens cakes)
Yepity yep.

... Děkuji mpc .... ='(..... s láskou a úsměvem.... (fejspalm)

4 komentáře:

  1. Joooo :D, tak to musel být krásný zážitek :P ;-) aneb víno pro abstinenty :D

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Přesně tak :D A přecejen, bylo to zdarma :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak výhra asi přinesla své ovoce >:D Gratuluji *seriózní smajl*

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Dík.. Jojo přinesla :D a Rauche mužu jen doporučit 10/10 ^^

    OdpovědětVymazat

Nějaké trvání

Když tak to století čekala zjistila, že nemůže žít bez dechu *prudký dech* jenž se skládá a skládá, podobně jako střípky z rozbitého hrnku a...

Archiv blogu