neděle 30. září 2018

Bio chaos

♪♪ Od té doby, kdy do nás ve škole začali hustit, kam půjdeme na školu, tak většina těch lepších automaticky šla na gympl. Já jsem nechtěla na gympl a byla to z té větší poloviny výmluva, protože jsem na to neměla známky a z té druhé části jsem tam nechtěla celkově, protože bych se musela učit a já nesnášela matiku. Takže jsem v duchu hrdě odmítala gympl, i když jsem na něj neměla. Takže otázka byla, kam jít. No jo, jenže já nechtěla nikam. Chtěla jsem, ať mě s těmi řečmi o středních školách nechají na pokoji, a jediné co jsem si přála bylo, abych dělala něco, kde nemusím být závislá na penězích - což se moc nepovedlo.

Nikdy jsem neměla jasnou odpověď na to, kým nebo co chci v životě dělat.

Ona je to možná ale špatně položená otázka, jak můžu něco v životě dělat, když já 'žiju skrze život'. Kdyby ta otázka byla vysvětlená, co se tím ve skutečnosti myslí, bylo by to - Co chceš dělat (co matrix chce, abys dělal - jaká ti byla přiřazena profese - můžeš si vybrat ale jen omezený výběr a čím víc přispěješ k dobru toho systému, tím vyšší pozici a víc peněz budeš mít - tím hlouběji upadneš a budeš správný občanem) do té doby, než zemřeš. V systému je nalajnovaný obecný vzorec, podle kterého se všichni řídí, a nesmí se z něj vyjít, protože bez lidí, co pracují pro něj, by se rozpadl a lidi by začali být tím, čím chtěli a mají být.

Myslím, že kdyby se věci dali do pořádku tak, jak mají být, tak by lidi postupně přestali jíst maso, pak i zvířata by se mezi sebou přestala zabíjet (tělo šelmy by se přizpůsobilo prostředí). Jelikož lidstvo jako takové je na zemi vlastně takový velký egregor, nejsilnější co kdy byl, tak ovlivňují všechno na Zemi a odráží se to na ní. Je to jakoby Země měla z člověka horečku. Kdyby ale byl člověk vyléčený, vyléčil by i Zemi a ta by vzkvétala. Sama Země se pořád léčit z něčeho, co tu pořád řádí (jen přiložit studený obklad a dočasně to umírnit) nemůže. Teda může, ale ne v podmínkách, co tu máme teď. Když systém dělá vše záměrně proto, aby Země tu horečku měla.
Dělá to proto, protože kdyby Země začala fungovat tak, jak má, tak by se mu to nehodilo do krámu. Vyvolalo by to řetězec, pokud se začne opravdově léčit Země, vyléčí i postupem času člověka, nebo ho tím aspoň ovlivní a naopak. Jenže systém je proti přírodě a ničí ji. Proto pro to nejsou podmínky(ha:D).
Což znamená, že některá zvířata jsou masožravá kvůli lidem, jejich vývoj je závislý na vývoji člověka. Takže kdyby se rozpadl systém, který lidi naschvál omezuje, nebyl by tu chaos (ze začátku nejspíš ano, protože by všichni byli zmatení), ale kdyby toho zmatku ze začátku nikdo nevyužil, tak protože lidská duše je v jádru dobrá, a to se odráží i na fyzickém těle, tělo je inteligentní forma, která se dokáže sama vyléčit, pokud jsou pro něj připravené ty správné podmínky, tak by se lidstvo samo vyléčilo. (pak by z toho byl přirozený chaos, přírodní :D)
I když je to napsané velmi zjednodušeně, nemyslím si, že by to bylo tak snadné, ale šlo by to postupně několik stovek let. Nevím proč, ale mám takovou optimistickou představu :D
To, že něco je dané, např. že lidi jsou přizpůsobení tomu jíst maso a jsou navyklí na finanční systém a ještě hůř, že zvířata jsou taky masožravá, tak si myslím, že to tak nemusí být. Ale v téhle realitě je tahle představa absolutně šílená a nepřijatelná.

Jediné, co znám, je tento moment a i včerejšek už se mi mlží. To znamená, že to, co se píše v učebnicích přírodovědy, historie, napsal ze své hlavy někdo, kdo znal jen jeho moment a nic jiného. Každý výzkum řídí člověk, vkládá do toho peníze a očekává výsledek, kvůli kterému do toho ty peníze vložil. Čili je pouze pravděpodobné, že jsme se například vyvinuli z opic, je pouze pravděpodobné vše, co vymyslel někdo jiný, kdo nejsem já a nevidím to na vlastní oči :DD

Země je přelidněná a mě nejde do hlavy, proč to funguje tak, jak funguje. Je to ale asi proto, že člověk má svobodnou vůli a tak se množí, co ale nechápu, proč se ty duše stále rodí sem na zem, když ví, že země je přelidněná, a není v tom pro pořádek a umírnění problému nějaký řád. Ale asi to je úplně z cesty a nefunguje to stylem - no, tak tam dole v tý zemi je jaksi dusno, tak rači počkám. Když se spojí vajíčko se spermií, tak tam nějaká duše prostě vlézt musí, protože to tak bylo dáno. :D
Mě jde jen o to, že je to docela veliký problém a nikdo "nahoře" to neřeší, a neřeší to proto, ne že by to nechtěli řešit, ale protože člověk má svobodnou vůli. Zase na druhou stranu, sice člověk má svobodnou vůli, ale dejme tomu jakoby zneužitou. Protože si není vědom toho, co se děje a že tu vůli odevzdal někomu jinému tím, že se řídí podle pravidel, které určil někdo jiný. Jenže on o tom jakoby neví, není si toho vědom, protože kdyby si toho vědom byl, tak by odmítal něco, co mu nevyhovuje a udělal by si to podle svého. Takhle systém volí za člověka.

Nabízí se tedy otázka, kdo je ten někdo, kdo řídí tento systém? Dozvěděla jsem se, že to není člověk a ono by to dávalo smysl, poněvadž tento systém, ve kterém žiju, mi nepřijde žádným coulem lidský. Není v něm nic, co by mi přišlo normální.

No, sakra, dostala jsem se úplně někam jinam, než kam jsem původně chtěla . Chtěla jsem psát o "úniku z reality". Že mám několik verzí toho, čím bych chtěla být, ale pouze o tom sním a ve skutečnosti tím nejsem, ani o to neusiluji. No, tak asi někdy jindy.
(jo btw, článek je tak trochu na téma týdne, ale jelikož jsem mimozemšťany (ne)zmínila jen tak na omak na konci článku přišlo mi nefér ho zařadit do TT)

2 komentáře:

  1. Někdo tam nahoře zřejmě čeká, až se zničíme sami. Ono to k tomu spěje.
    Ale stejně si myslím, že ten kdo to řídí, neřídí sám.
    Nevím proč mám v hlavě jako v nebi (ve Vesmíru), tak i na zemi.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Nojo, ten kdo to řídí, to řídí pro vyšší dobro a teď je otázka kdo je ten "vyšší dobro" :D Ňákej šulda

    OdpovědětVymazat

Nějaké trvání

Když tak to století čekala zjistila, že nemůže žít bez dechu *prudký dech* jenž se skládá a skládá, podobně jako střípky z rozbitého hrnku a...

Archiv blogu